niedziela, 5 czerwca 2016

CULOTTES

Witajcie!

Dzisiaj zestaw, w którym główną rolę odgrywają spodnie - tzw. "kuloty" . Charakteryzują się szeroką nogawką, przez co na pierwszy rzut oka przypominają spódnicę. Culottes najlepiej prezentują się na osobach wysokich, gdyż wizualnie skracają nogi. Mnie podobają się w wersji eleganckiej ze szpilkami, czy sandałami. Kuloty z poniższych zdjęć pochodzą z Bershki, która oferuje kilka wersji kolorystycznych, ja zdecydowałam się na pudrowy róż. Co myślicie? :)

Wyniki konkursu:
I nagroda - Sylwia M
II nagroda - Jasmine Vise

Gratuluję! Sprawdzajcie maila :)
Fot.:Anita M.










Kuloty/Culottes-Bershka
Top-Zara
Torebka/Bag-Stradivarius
Sandały/Sandals-George

35 komentarzy:

  1. WOW! Swietny zestaw! Oryginalne spodnie;) Sama chyba nie odwazylabym sie na taki fason , ale Ty wygladasz w nich genialnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom!
    Zdjęcia udane :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz w tych spodniach! cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądasz przepięknie :) Idealnie dobrałaś dodatki- torebka wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych spodniach wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie spodnie chyba byłyby niewypałem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! świetne są te spodnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kuloty! Trafnie dobrałaś lekką bluzkę na ramiączkach i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te spodnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie nosisz swoje kuloty!
    Świetnie dobrałaś do nich buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygrałam :)
    A połączenie tych kolorów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Albo te kuloty są wyjątkowo zgrabne, albo to zasługa Twojej figury, bo wyglądają mega ładnie i do tego seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow świetne te spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie ładne te spodnie:) zastanawiałam się niedawno nad szarymi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainspirowałaś mnie do zrobienia takich :) Mam w szafie podobny materiał i nie miałam do tej pory żadnego pomysłu co z nim zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw! Spodnie i buty -rewelacja!

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety zostane tylko przy podziwianiu u kogoś, ponieważ na sobie tego jakoś nie widze ! Swietny zestaw :)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. te spodnie to kompletnie nie mój styl, ale u Ciebie wygląda to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to zdecydowanie jedna z najlepszych stylizacji jakie widziałam! Wyglądasz zjawiskowo;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysoka jestem,ale czy mam długie nogi...
    Szukam takich spodni już dłuższy czas. Te twoje mają piękny kolor,a stylizacja jest świetna.
    Zaobserwowałam bloga
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spodnie ale niestety nie na moją figurę:)
    Czy będą jakieś stylizacje weselne ? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :) Bardzo spodobał mi się Twój blog! :*

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te spodnie, miałam je kupić jednak skusiłąm się na pasiaste z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja! zakochałam się w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw *,*
    Bardzo spodobała mi się torebka
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)